De aardige aarde…

IMG_20170302_120101_395

 

Ik ben één van Eva’s dochters, ik wandel en kijk rond in de Tuin van Eden en ik geniet van al haar verboden vruchten. Ik raak ze aan, ik snuif ze op, ik streel ze en soms proef ik van ze, deze verboden, magische vruchten.  En deze vruchten vertellen mij dat ik nooit ofte nimmer meer mag dulden dat iets of iemand mij de les wil spelen om mij wat dan ook te verbieden. Ik ben volwassen genoeg en ik vertrouw op mijn intuïtie, ik weet wat ik doe want ik ben één van de erfgenamen van ontelbare generaties wijze vrouwen.

 

snake - Jivya Soma Mashe 2010 acrylique et bouse de vache sur toile

snake – Jivya Soma Mashe 2010

 

De tuin van Eden IS Aarde. Geen enkel individu en geen enkel haat-dragende god heeft het recht om ons dit aards-paradijs, deze aardige aarde te ontnemen of om ons te straffen als wij niet gehoorzamen aan hun destructieve en misogyne wetten. Want wij zijn de authentieke aardekinderen.  Deze aarde en haar vruchten zijn er voor ons, de aardekinderen, en wij zijn hier om ze tot volle wasdom te laten komen, om ze te vermeerderen, om ze te verzorgen en om hen te eren.  In ruil offeren zij stukjes van zichzelf op om ons te voeden, om ons de kennis te schenken over de geheimen der universum, over de levensschenkende sensuele Aarde. Dit is pure symbiose, wij zijn één…

 

20170409_140621

 

IMG_20170527_090705_785

 

Het is hoogtijd dat wij inzien dat wij de dochters van Eva zijn, van Lilith, van al de ontelbare naamloze moeders, die millennia lang onder het juk van de patriarchen geleefd hebben. Wij die onnoemelijk leed is aangedaan, wij die altijd begrepen hebben dat Aarde gekoesterd en geliefd wil worden, wij die willen leven in een harmonische en liefdevolle omgeving. Wij haten oorlog en leed, wij willen in vrede leven, in symbiose, niets meer en niets minder. Wij zeggen nu: Gedaan ! Het is genoeg geweest ! Niets zal ons nog misleiden, niets zal ons nog manipuleren.

 

IMG_20170224_133531_843

En ik zal nooit ofte nimmer meer dulden dat iets of iemand mij de les wil spelen om mij wat dan ook te verbieden.

Ik ga terug wat schrijven hier op deze blog, mischien iets extremer, iets meer geëngageerd ook maar nog steeds met dezelfde passie en liefde voor Aarde en haar inwoners.

Ik ben ook met een nieuwe instagram gestart ‘hagezus’ waar ik dagelijks iets post over magische kruiden, aardse ritmes, sacrale rituelen en vrouwelijke oerkracht

wave

Tot ziens…

 

Een gedachte over “De aardige aarde…

  1. Je was toch al wat extremer geworden? Maar nog maar een heel klein beetje………van mij mag je nog meer. Hoog tijd dat iemand die gevoelens ook uitspreekt……………..

    Like

Geef een reactie

